حرف‌مردم خراسان - پنج‌شنبه 1393/09/13 www.khorasannews.com
نوشته شده توسط : b

آقاي وزير بهداشت شما که هر ماه چند بخش از نظام سلامت را متحول مي کنيد، مي دانيد هزينه زايمان تا آبان ماه با زيرميزي ۸۰۰هزار تومان بوده بعد از تحول بدون زيرميزي ۲ميليون و ۸۰۰هزار تومان شده است؟

در کجاي دنيا وقتي جنسي را فروختند بعد از ۱۰روز مابه التفاوت آن را مي گيرند که اداره غله مي خواهد ۱۰هزار تومان بابت هر کيسه آرد فروخته شده از نانوايان بگيرد.

کاش رئيس جمهور يا اطرافيانش صداي بخشي از مردم ايران را که به طريقي از يارانه مرحله دوم جامانده اند مي شنيدند!

ما ۴ نفر هستيم تنها درآمد ماهانه مان حقوق همسر مرحومم است که با يارانه اي که مي گيريم باز حقوق کل ماهيانه زير يک ميليون تومان است. پول گاز در پاييز و زمستان و آب و برق در بهار و تابستان ۵۰ درصد حقوق ماهيانه مان را مي برد و حالا نان هم گران شد!

به گوش مسئولان برسانيد به کساني که بيماري سرطان دارند و مستاجر هم هستند کمک مالي کنند. واقعا سخت است.

سلام، خراسان باور کنيد قبل از گران شدن قيمت نان من نان مي خريدم کيفيتش همين بود الان هم گران شده کيفيتش همين است من مانده ام واقعا چرا قيمت نان افزايش يافت؟ ممنون.

آقاي رئيس جمهور صبر مي کردي سال نو قيمت نان را بالا مي بردي نه حالا. اشتباه کرديد!

رب ۳۰۰۰ توماني که قيمت مصرف کننده درج شده روي آن ۴۸۰۰ است و برخي مردم ساده با خوشحالي آن را مي خرند واقعا چند تومان ارزش دارد؟ چرا بازرگاني بااين کلاهبرداري بزرگ برخورد نمي کند؟ لطفا به خاطر اندکي ماليات بيشتر اجازه ندهيد هر قيمتي که خواستند روي کالا درج کنند؛ اصلا اگر قيمت کارشناسي واقعا ۴۸۰۰ تومان است پس چطور به ۳۰۰۰ تومان فروش مي رود؟

در حالي که آقاي دکتر نوبخت در آخرين گزارش خود متوسط نرخ تورم سال ۹۳ را تاکنون ۱۷ درصد اعلام کردند، اعلام افزايش ۳۰ درصدي قيمت نان تعجب آور است!

لطفاً گزارشي درباره مبالغ نجومي قبض هاي گاز تهيه کنيد. اين عوارض گازرساني و آبونمان چيست که نصف مبلغ هر قبض را تشکيل مي دهد؟

احسنت به اين دولت تدبير و اميد که به محض تلاطم در بازار ارز آن را پايين مي آورد ولي دولت احمدي نژاد دلار را ۱۰۰ تومان ۱۰۰ تومان بالا مي برد.

 به دولت محترم سلام ما را برسانيد و بفرماييد که گران شدن نان مساوي است با اضافه شدن ۳۰هزار تومان به مخارج يک خانواده ۴نفره آن هم فقط براي نان يک ماه. پس چرا مي گويند مبلغ يارانه همان مبلغ سابق است آيا اين درست است؟

فراموش نکنيد رئيس جمهورمان آقاي روحاني است و اين طور نيست که يک دلال به نام جمشيد بسم ا... روي چهار پايه، نرخ دلار تعيين کند. خدا پشت و پناه روحاني و همه دلسوزان باشد.





:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: